Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі питання, що цікавлять.
У Росії Audi A6 C6 (4F) є одним з найбільш популярних автомобілів. Більш того, ця машина стала навіть свого роду ознакою хорошого тону. Вона не має надмірної агресивності БМВ і не настільки "буржуазна" як Мерседес, і до того ж не асоціюється з криміналом, що частково сталося через те, що на вітчизняному ринку Audi з'явилися вже після епохи бандитських розборок.
Одним словом, імідж у Audi A6, яка є найбільш популярною моделлю цієї фірми, відмінний. Однак, як би не був важливий імідж, головне в машині - це технічні характеристики і пов'язані з ними проблеми, огляду яких і присвячена ця стаття.
Ауді А6 типові несправності
Основні несправності автомобілів Ауді А6
Проводився цей автомобіль в період з 2004 по 2011 роки і був оновлений в 2008 році. Крім рідної Німеччини його виробляли ще такі країни як Індонезія, Китай і Індія. Платформою для авто послужила Volkswagen Group C6.
Проблеми кузова Audi A6
Кузов автомобіля повністю оцинкований, а серед його проблем в першу чергу слід відзначити рипучу обшивку середніх стійок і дверей. Крім них скриплять алюмінієві рамки, що знаходяться навколо дефлекторів і на торпедо і підлокітник між передніми сидіннями. Менш скрипучими виявилися нижній кронштейн бардачка і плафон. При регулюванні ременя по висоті часто чути дратівливий брязкіт. Якщо форсунки омивача фар використовуються рідко, вони, після спрацьовування, можуть не повністю повертатися назад.
Ауді А6 типові несправності
Проблеми електрики Audi A6
Досить часто виникають проблеми з прийомом радіостанцій через поганого контакту на колодці проводів. Цю проблему усувають їх обтисненням. Оскільки клапани обігрівача на 100 тисячах залипають, починаються збої в роботі системи кондиціонування. Для цього доведеться міняти керуючий температурою повітря, що подається блок клапанів. Коштувати це буде близько 800 доларів. Більш бюджетний варіант - чистка. Її вартість складе приблизно $ 100.
Іншою проблемою на 100 тисячах пробігу є збої задніх стоп-сигналів. Причина - поганий контакт світлодіодів. Щоб вирішити проблему, потрібно підігнути знаходяться всередині ліхтаря два пружних контакту.
Поширеною проблемою є запотівання задніх ліхтарів і перегорають від попадання вологи світлодіоди. Причому, коли це відбувається в рестайлінгової версії, то вийшов з ладу один світлодіод призводить до відмови всього ланцюжка. На усунення цієї проблеми доведеться викласти близько 1000 доларів.
Ауді А6 типові несправності. електрика А6
Після досягнення 120000 км. пробігу, через постарілого, що знаходиться на задній стінці, гумового ущільнення кришки починають потіти передні фари. Заміна ущільнення обійдеться в 20 $. Ще через 20-30 тисяч кілометрів пробігу може вийти з ладу коректор фар.
Проблеми двигуна Audi A6
Вже до 40-60 тисячам кілометрів пробігу, на двигунах з безпосереднім уприскуванням FSI на 2,4 літра, 3,2 і 4,2л. Силумінові покриття циліндрів може зруйнуватися. В результаті з'являються задираки на стінках циліндра, на холостому ходу з'являються сторонні шуми і вібрація, витрата масла збільшується, воно потрапляє на свічки, компресія падає і слідом за нею падає і потужність двигуна. Буде потрібно заміна алюмінієвого блоку циліндрів, що обійдеться від 2300 до 8000 доларів. Як правило в повний голос ця проблема починає заявляти про себе на 120-150 тисячах км, хоча в окремих випадках двигун може прослужити 200-220 тис. Км. За гарантії дилери міняють двигуни.
Мотор на 2,8 літра зарекомендував себе значно краще, проте подібні проблеми траплялися і з ним. На «движку» 2,4 л., На впускному вакуумному колекторі нерідко стукають заслінки. Його вартість складе 2,5 тисячі доларів.
Найкраще себе показав дорестайлінговий бензиновий 3,2 чавунними гільзами. Після 100-120 тис. Км. необхідна заміна ременя ГРІ, яка буде супроводжуватися досить трудомісткою розбиранням передній частині машини. Котушки запалювання на цьому двигуні можуть прослужити 90000 км, а на 100-150 тисячах починають текти фазовращатели і сальники. Блок циліндрів може растрескаться через перегрів. Після 150000 км. З-під трубок і прокладки головки блоку циліндрів може потекти антифриз. Приблизно на цьому ж пробігу витрата масла збільшується до позначки в 100 і навіть 200 г / 1000 км. і можуть вийти з ладу гидрокомпенсатори.
Ауді А6 типові несправності. двигун
Бензиновий двигун на 3,2 літри. Для нього характерні розтягнення ланцюга ГРМ і відмова гидронатяжителя ланцюга. Виявляється ця проблема до 100-150 тисячам пробігу. Щоб замінити комплект ГРМ потрібно від 3-х до 5-ти тисяч доларів. Крім цього буде потрібно демонтаж двигуна. Відмова гидронатяжителя може вилитися в перескок ланцюга, а після запуску двигуна з'являється деренчання і стукіт. Щоб мотор прослужив якомога довше, необхідна часта заміна масла і дбайлива експлуатація непрогрітого двигуна. Ті ж самі проблеми є і з двигуном на 4,2 літра, проте варто зазначити, що вони не настільки часті.
Для бензинових двигунів з турбонаддувом характерний підвищена витрата масла вже на 30-50 тис. Км, який складе 30 мл. на кожну тисячу кілометрів. Як правило, коренем цієї проблеми є відмовив клапан вентиляції картерних газів. Сама ж турбіна може «прожити» як мінімум 150 тисяч км, а деякі дотягують і до 300 тисяч.
Конструктивною особливістю двигуна з безпосереднім уприскуванням палива FSI є характерні клацання під час роботи і високі вимоги до якості пального.
Зате «дизелі» значно обходять бензинові двигуни в плані надійності. Вони здатні, не створюючи особливих неприємностей, відходити понад 300 000км. На «дорестайлінгових» Audi A6, до 60-80 тисячам км. в тязі впускного колектора з'являється люфт. Усунення проблеми обійдеться в 1-2 тисячі доларів. На що випускалися до 2006 року дволітрових «дизелях», до 80 тисячам кілометрів може зноситися ланцюгової привід масляного насоса і балансувальних валів. Сама ж ланцюг на дизельних агрегатах може прослужити близько 300000 км.
Слід особливу увагу звернути на якість палива: через нього нерідко відмовляють форсунки і забивається фільтр сажі DPF з системою регенерації, який доведеться замінити. Правда, деякі сервіси, замість заміни можуть вирізати, очистити і вставити фільтр на місце. Для дизельних двигунів з «механікою» характерний знос маховика до 100 тисячам км. Ще через 200 тисяч нерідко відмовляє турбіна. При цьому, з огляду на конструкції заслінок впускного колектора рівновагу в роботі двигуна часто порушується, що відбивається на турбіні. Причому ця проблема виникає на самих різних пробігах.
Загальною для всіх двигунів проблемою, яка проявляється приблизно на 100000 км. є знос термостата і опори двигуна. Ще через 20-400 тис. Км. зношується водяний насос, а до двохсот тисяч - каталізатори.
Проблеми трансмісії Audi A6
Встановлюваний на повнопривідні версії «автомат» «Привід» заслужив хороші відгуки від власників автомобіля. Що до ривків, які виникають при переході з 1-ої на 2-у передачу, то причиною цього є конструктивні особливості коробки. Якщо стиль водіння буде агресивним, то після 100 тис. Км. пробігу відмовить гідроблок і хоча масло заливається на весь термін служби коробки, його все ж краще міняти через кожні 80-100 тисяч км.
Варіатор «Мультитроник» більш плавний в роботі, але не настільки надійний. В системі з мокрим зчепленням масло потрібно міняти через кожні 60000 м пробігу.
Якщо пробки є повсякденним явищем в експлуатації автомобіля, частоту замін масла слід збільшити приблизно вдвічі. Від пробуксували і пробок цей варіатор дуже швидко зношується, але 100 тисяч км. він відпрацює як мінімум, а при хорошому зверненні може прослужити до 250000 км. Після цього буде потрібно ремонт.
Проблеми механізму управління Audi A6
На пробігу в 25-45 тисяч км. здають передні гальмівні колодки. Диски здатні прослужити від 40 до 70 тис. Км.
За оцінкою в 60 тисяч км, через зношування задніх гальмівних механізмів, при їзді по нерівній поверхні нерідко з'являється стукіт пальців в направляючої скоби. Вартість нових напрямних складе близько 300 $.
На пробігу в 100000 км. з'являються такі проблеми як знос рульових наконечників і відмова електромеханічного гальма. Часом відмовляє регулятор підсилювача керма, і робота гідропідсилювача стає менш ефективною. Також, з часом джгут проводки ручника згниває.
Ауді А6 типові несправності
Проблеми ходової частини Audi A6
У Audi A6 C6 підвіска набагато надійніша, ніж у Audi A6 C5. На 100000 км слід приготуватися до зносу верхніх важелів. Ще через 20 тис. Км. - до зносу стійки стабілізатора і ступичні підшипників. На 160 тисячах прийдуть в непридатність амортизатори, а ще через 40000 км. - всі інші сайлентблоки.
На закінчення можна сказати, що Audi A6 можна назвати простим автомобілем. Він не тільки має високу вартість, але і дорогий в обслуговуванні. Навіть б / у варіант призначений явно не для любителів заощадити кошти. Його цільова аудиторія - забезпечені представники суспільства, які можуть задовольнити не тільки всі свої потреби, а й потреби свого автомобіля. Крім них, Audi A6 дуже люблять всілякі «гонщики». Правда користуватися послугами фірмових техцентров зовсім не обов'язково і можна звернутися до незалежних сервісів, які спеціалізуються на Ауді та Фольксвагенах. У такому випадку витрати на обслуговування, діагностику та ремонт Ауді А6 скоротяться приблизно в півтора рази, але і в цьому випадку обслуговування дешевим назвати буде не можна.
Ауді А6 типові несправності. Привід:
Зараз в Росію потрапило багато машин дизельним двигунами з Німеччини. Але за три роки експлуатації німці встигають накрутити близько 200-250 тисяч км, що, по суті, означає те, що, купуючи таку машину, власник одночасно купує і всі можливі болячки Audi A6, що обійдеться в значну суму навіть для тих, хто готовий викласти до 20000 доларів за придбання машини.
Тому якщо ця машина припала до смаку, найкращим вибором був би дизельний варіант Audi A6 C6 з автоматичною коробкою передач «Привід». Вартість авто з пробігом до 100 тисяч км складе, в залежності від комплектації, від 19 до 37 тисяч доларів.
Відгук: Автомобіль Audi A6 C5 седан - S-line
01.04.2014
Відгук рекомендують:83
переваги:
якісні деталі кузова і салону
недоліки:
Високий витрата палива
Ауді А6 4В С5 S-Line
2.7 бі-турбо, 250 кінських сил з системою повного приводу Quattrо. На краш-тесті цей автомобіль заробив 4 зірки з 5-ти з безпеки. Має просторий салон як спереду так і ззаду. Багажник 550 літрів, що більше ніж у однокласників.
Автомобіль має безліч електронних опцій. Потужний мотор і хороша аеродинаміка. Кузов оцинкований і здатний дуже довго не піддаватися корозії в місцях подряпин і відколів, а капот на них встановлюється алюмінієвий. У салоні все деталі виготовлені з якісних матеріалів і вам навряд-чи вдасться почути якісь звуки елементів салону під час руху в цьому автомобілі. Дуже зручні шкіряні сидіння з електро регулюваннями. Обшивки дверей і рульового колеса так-же обтягнуті високоякісною шкірою. Кермо регулюється як по висоті так і по вильоту. Панель приладів в S-line трохи відрізняється від встановлюваних в звичайних шістках і має додаткові прилади такі як температура масла в двигуні і рівень зарядки акумулятора. Оглядовість в шістці прекрасна не дивлячись на широкі стійки. На скільки мотор хороший в динаміці на стільки він поганий у витраті палива. Багато важільна незалежна підвіска зібрана на своєму підрамнику дарує чудовий комфорт цього автомобіля. Якщо сильно не ганяти, то підвіска проживе досить довго. При покупці такого автомобіля варто попередньо заїхати в сервісний центр для діагностики технічного стану вузлів авто так як ремонт і обслуговування Ауді, задоволення не з дешевих. Хороший авто як для повсякденної їзди так і для виплеску адреналіну за містом.
24.10.2016
Відгук рекомендують:60
переваги:
Надійність, зовнішність, шумоізоляція.
недоліки:
Німці в деяких речах дуже складні і не всі знають як з ними працювати. А так не виявив
Отже мій відгук почну я з того, що купив я його тоді, коли в машинах зовсім не розбирався і тонкощів підбору не знав.
Розповім як треба купувати такий автомобіль.
1) Намагайтеся не купувати цю модель з турбуной, наприклад з двигуном 1.8, скажіть чому, я відповім, тому що машини будуть старше 15 років за такий період часу пробіг буде за 200000 км, а це пробіг де ресурс турбо закінчується. Варто турбіна нова 30- 40 тис. Але якщо власник все таки вже міняв турбіну то бояться не слід сам мотор майже безпроблемної і простий відносно. З усієї лінійки двигунів більше рекомендую 2,4 v6.
2) Зверніть увагу на гідропідсилювач керма, якщо масло чорне, то краще пройти мимо такої машини. Ремонт цього агрегату дуже дорогий!
3) З приводу коробок передач більше рекомендую механіку, а й автомат не рекомендувати не можу, гідроблоки надійні, крім машин з 4,2 такі машини дивовижні тільки з машанікой, гідроблок вони розривають.
4) Отпіка повинна бути повністю справна, інакше налаштувати правильно світло не вийде. Цей кузов спеповат на світло, лампи треба брати хороші.
5) Ходовка складна але відмінна в управлінні. Важелі в оригіналі дорогі і брати їх не варто. Неоригінальний цілком підійдуть. Перевірте все до дрібниць.
Підводжу підсумок машина вийшла вдала. Якщо Ви зумійте знайти гідний, а не вбитий екземпляр прослужить вона Вам довго і без великих витрат.
Рік випуску авто: +1998
Тип двигуна: бензиновий інжекторний
Об'єм двигуна: 1800 см?
Коробка передач: механіка
Тип приводу: передній
кліренс: 158 мм
Подушки безпеки: не менше 4
Обсяг багажника: 600 л
Індекс безпеки: 4
Загальне враження: Відмінний авто для цінителів комфорту.
Відгук: Автомобіль Audi A6 C5 седан - Дуже зручна і красива машина
06.11.2017
Відгук рекомендують:60
переваги:
Великий і комфортний салон. Статусний зовнішній вигляд
недоліки:
Машини для хороших доріг
Мій хлопець купував собі цю машину в 2012 році. Відразу що кидається в очі, коли її бачиш, це статусний зовнішній вигляд. І не дивлячись що ми брали її вже б / у, і на те що пройшло 5 років, з моменту покупки, вона все ще чудово виглядає, навіть на тлі новеньких авто. Другим плюсом цієї машини можна вважати великою, навіть величезний салон, і той комфорт, який відчуваєш, коли сідаєш в неї. Їздить машина дуже м'яко, навіть за нашими жахливим дорогам. Зміст автомобіля, обходиться відносно недорого. Рік тому думали міняти машину, але саме питання вартості утримання, нас зупинив.
Головний мінус цієї машини, це те що вона створена для хороших доріг, яких у нас, до жалю, немає.
Рік випуску авто: 2003
Тип двигуна: бензиновий інжекторний
Об'єм двигуна: 2400 см?
Коробка передач: автомат
Тип приводу: постійний повний
кліренс: 330 мм
Загальне враження: Дуже зручна і красива машина
Відгук: Автомобіль Audi A6 C5 седан - Дуже крутий автомобіль
24.09.2018
Відгук рекомендують:60
переваги:
Тихий комфортний жвавий м'який
недоліки:
Хотілося б в 98 на ньому поганяти коли він тільки з конвеєра зійшов
Придбав цю модель рік тому пробіг 280000 тисяч купа власників купа косяків по кузову багато різних недоробок по ходової мотору але і ціна відповідає. відразу скажу не прихильник я авто за мільйон купувати та й навіть за пів мільйона. А цей апарат хоч і двадцятирічний зате не натяку на дірки в днищі кузов як танк. Потихеньку упорядкував зовнішній вигляд, ходову, двигун, салон. До речі що стосується витратних матеріалів, запчастини не дорожче вазовских. Звичайно оригінали космічних грошей коштують але китайці теж молодці непогані аналоги роблять. Зате зараз катаюсь і радію такий автомобіль за ціною дірявої пріори вийшов
Рік випуску авто: +1998
Тип двигуна: бензиновий інжекторний
Об'єм двигуна: 2400 см?
Коробка передач: механіка
Тип приводу: передній
кліренс: 180 мм
Загальне враження: Дуже крутий автомобіль
Комментариев нет:
Отправить комментарий