четверг, 6 августа 2020 г.

Чому я вибрав Audi A4 2006 року, а не нову Гранту - висновок експерта

Що взяти - Гранту, Фокус або Ауді А4?

Три роки тому за ціною Гранти в максимальній комплектації я купив 10-річний Audi A4, який пробіг 175 000 км (якщо вірити одометру і попередньому власнику). З 200-сильним турбомотором, автоматом і повним приводом.



Хотілося пристойно їхала машину за мінімум грошей. Всі ризики прекрасно усвідомлював - п режде у мене були старі «сімка» BMW (Е38) і Audi A4 (B5) 1.8T .

Наша сімейна машина проїжджає в середньому 10 000-12 000 км на рік. При такому пробігу не розорить навіть технічно складна стара іномарка. І ще питання, що накладнєє - її зміст або поліс каско для нової машини плюс втрати в ціні.

Великий тест фар: відновлені проти штатних

Безумовно, якби я накручував 20 000-30 000 км на рік, придивився б до максимально свіжим машинам гольф-класу на кшталт того ж Фокуса . Можливо, навіть «на ручці», щоб уникнути проблем в майбутньому. А якби відчував ще й сильну скрутність в засобах, купив би Гранту з трьома роками гарантії.

Чому я вибрав Audi A4 2006 року, а не нову Гранту - висновок експерта


Технічно Audi виявився розумницею. За три роки і 35 000 км серйозних позапланових вкладень не зажадали ні двигун, ні трансмісія, ні підвіска. Однак через дрібниці набігло понад 170 000 рублей. Це без урахування необов'язкових позицій на кшталт дооснащення круїз-контролем і відновлення потьмяніли фар, - але  з дорогим маслом Motul і його заміною кожні 7500 км .

Тому не майте ілюзій: підтримка літній машини в отличном состоянии - справа витратна. Якщо ж ви готові миритися з її поступовим перетворенням в «відро», можна, звичайно, обійтися і меншими вкладеннями.


переваги:
Їде, гальмує, повертає так як це повинен робити автомобіль. Залізо не іржавіє. Ціна володіння до 100 000 пробігу дешевше ніж 5летній ВАЗ. За 6 років поміняв тільки стійки і ступичні підшипники все інше рідне.

недоліки:
Слабкі стійки, варіатор після 100 000 почав хондр при рушанні, після 120 000 почався масложор 1л / 2000км. Низький кліренс.

Відгук: Автомобіль Audi A4 седан - Кожен день сідаю за кермо з задоволенням

Відгук рекомендують:8885
переваги:
комфорт, динаміка, гідний зовнішній вигляд, місткий багажник
недоліки:
виявлені мінуси стосуються виключно моєї машини і перераховані в відкликання
Доброго вам дня!

Почну трохи здалеку, думаю ніхто не буде проти.

Я дуже був щасливий коли нарешті то, через рік після отримання водійських прав, мені випала нагода поповнити ряди власників чудової Audi A4.

В мої руки потрапила машинка далеко не свіжих років і далеко не в ідеальному стані (навіть напевно не зовсім в хорошому), але я мріяв про такий автомобіль, і що ж - буду відновлювати в міру можливостей.

Моя чудова Audi A4 була випущена в далекому 1998 році. З тих пір вона обзавелася безліччю шрамів, які незважаючи ні на що її в якійсь мірі прикрашають і навіть надають якусь цінність (не в рублевому еквіваленті). Для минулих власників з кожним з цих отриманих машинкою шрамів пов'язана ціла історія - сторінка життя. Я ж поки (після трьох місяців володіння) нових подряпин і ран не додала до скарбнички до наявних, але це і не засмучує =).

Свою Audi я купив під час відпочинку в рідному краснодарському краї, який на цій же машині об'їздив (цього літа багато де побував, але відгуки народилися тільки про селищі Веселівка і станиці Голубіцкой з відкликання про яку чомусь видалили фото). Звідти ж і повернувся на ній в Псков .

Машина без проблем проїхала 2000 км і за весь час шляху ніякого дискомфорту ні я ні моя дівчина не відчули. Сидіти було зручно, їхати комфортно. Можу порівняти ці 2000 км з 300-ми, які я проїхав по Краснодарському краю за кермом lada Priora. В "Пріора" було м'яко кажучи не комфортно (особливо в пробках, коли машина кипіла і доводилося включати грубку для охолодження двигуна, з ауді ніяких проблем в пробках з працюючим двигуном і при спеці під 40 не було).

У мене стандартна комплектація, в яку входять передні склопідйомники, електронне регулювання дзеркал, регулирующееся в 6 напрямках водійське сидіння, 2 подушки безпеки, клімат-контроль, АБС, ГУР, тканинний салон, парктронік, 6 динаміків ну ніби і все). Ну звичайно магнітола, запаска, кузов, шасі і двигун теж входили в комплектацію.

Тепер спробую описати і трохи розкинути по полицях машинку.

1. Зовнішній вигляд машини.

Зовні.

Зовні Audi A4 виглядає дуже привабливо на тлі не тільки іномарок за свої роки, але і деяких сучасних, і само собою на тлі вітчизняного автопрому, який до цих пір незмінно поганий. Все розташовано так би мовити на місцях, всі деталі доповнюють один одного. Зазори нормальні, щілин немає і палець сунути нікуди (на "шанси" наприклад все зазори різні і де то і два пальці пролазять).

Приємна проста оптика. Скляні фари, до речі, на мою набагато зручніше сучасних пластикових. Вони не тьмяніють, виглядають і працюють теж краще. Навіть мої, в які прилетів вдало або камінчик або ще що ... Звичайно це тільки моя думка початківця автомобіліста, який по суті не розбирається в машинах ще.

2. Внутрішній вигляд.

У салоні теж все на рівні.

Пластик виглядає не на "5 копійок" як в сучасних китайських / корейських авто (ну порівняти можу навіть з Деу Джентрі свіжого року, там пластик жахливий і дешевий) і він в добавок до цього приємний на дотик і не скрипить.

До тканинному салону у мене теж немає претензій, а ось до минулих господарям є. Ці негідники курили в авто і дим запаскудили стелю, а сигарети зіпсували оббивку біля стійок (струшували у відкрите вікно, але схоже промахувалися і гасили об оббивку). Не критично звичайно, але не красиво тепер. А так в цілому салон виконаний в приємних тонах, і піддається чищенню, якої у нас правда поки не виходить зайнятися.

Сидіння зручні.

Ззаду не їздив, але пасажири не скаржилися. Для тих хто ззаду є підлокітник, попільничка (але в машині не можна курити) і ... не знаю, ніби все для них (клімат в ніжки дути ще може, так).

Передні сидіння мають різні настройки. Водійське регулюється по висоті вниз-вгору відповідно, вперед-назад, спинка нахиляється ще і є підтримка спини, яка теж налаштовується відповідним коліщатком.

Сидіння пасажира же регулюється тільки вперед-назад і по куту нахилу спинки.

Рульова колонка регулюється і по вильоту і по куту нахилу, що вважаю великим плюсом, але не впевнений, що такими настройками не володіють вже всі сучасні автомобілі. До керма у мене тільки одна претензія - він мені видався надто тонким, тому довелося ще на Кубані запозичити чохол з керма Audi 100 родичів. Так, вийшов своєрідний хачтюнінг, але це я готовий терпіти, адже стало на багато зручніше.

Всі кнопочки розташовані там, де їх хочеш бачити / відчувати. Все на місці, все акуратно. Крім, звичайно, магнітоли. Тут стоїть не штатна і менша за розміром, ніж була спочатку, тому є не красиві щілини, АЛЕ це скоріше недолік конкретно мого автомобіля, ніж всієї лінійки A4 1998 року, вірно? Так.

3. Комфорт.

Трохи комфорту я вже торкнувся в попередніх пунктах. Варто додати, що в салоні досить тихо. Шумоізоляція гарна, але ніколи не завадить додаткова. Правда якщо провести додаткову - не буде вже чути приємний звук вихлопу. Мені він подобається дуже.

Дорогу Audi A4 тримає відмінно. По дорозі з Краснодарського краю я на різних ділянках автодороги їхав на швидкостях від 5 до 180 км / год (запас швидкості ще був непоганий, на 180 я обганяв, але дивитися на спідометр було вже сикатно). Так порушував, але ... але хто не порушує то? Тим більше на хорошій дорозі при загальній швидкості потоку 130-140 це нормально.

Підвіска кажуть слабка сторона цієї моделі. Передні важелі змінюють люди раз на рік, кажуть так. Поки не зіткнувся з такою проблемою. Підвіска справно працює. Назвати її м'якій або жорсткій не можу, але можу сказати, що в поворотах машина не крениться, а лежачі поліцейські проїжджають з деяким дискомфортом. Напевно жестковата все таки вона.

Багажник теж повинен бути в цьому пункті я вважаю. Його обсяг мені не відомий. Я взагалі поки не читав брошурку з технічними характеристиками і знаю тільки базові основні цифри. Багажник місткий. Перевозили в ньому дорослий гірський велосипед, правда довелося зняти колеса і кришка закрилася. Скільки туди відер картоплі поміститься не скажу. Запаска лежить в багажнику, а не знизу автомобіля, і прикрита килимком. Задні сидіння, до речі, не складаються, тобто збільшити простір в багажному відділенні не вийде.

4. Безпека.

Дві подушки безпеки (читав десь що у кого то в а4 1998 року був 4, але бічних у себе не виявив), ремені безпеки. Загалом безпечно повинно бути. Думаю цей пункт мені не доведеться перевіряти особисто. Можна на ютубі подивитися краш-тести моделі, якщо цікаво.

5. Досвід використання.

Нагадаю, у мене Audi A4 1.6 MT 1998 року. Хто то говорить, що двигун об'ємом 1.6 літра слабенький. Я буду сперечатися. Що значить слабенький? Кому мало 101 кінської коні при невеликій масі автомобіля? Мені дуже навіть вистачає. Динаміка автомобіля приголомшлива, особливо якщо перемикатися в потрібний момент, а не чуть чуть розкрутивши двигун. 1.6 це нормальний об'ємом для машини, на якій не влаштовуються гонки.

Я не робив стартів зі світлофора, не переймався ні з ким, не заміряв за скільки секунд моя принадність розганяється до 100 км / год - так мені не важливо і не цікаво це. Важливо, що динаміки вистачає для впевненого обгону; важливо, що машина не з'їдає 10-ки літрів бензину (хоча витрата мені і ніхто не знає, але заправляти я не часто, при тому що їжджу щодня в режимі місто і досить часто за містом на нормальні відстані. по місту я думаю літрів 10, за містом літрів 7-8.).

Масло двигун не їсть. Рівень перевіряю перед кожним другим виїздом - завжди все в нормі.

Кайфу від їзди додає і коробка перемикання передач. Тут варто 5-ти ступінчаста механіка і важіль перемикання з дуже коротким ходом. Перемикання чіткі, швидкі і доставляють справжнє задоволення.

Таким чином можна підвести підсумок.

Я писав про свою стареньку Audi A4 1998 року випуску, з бензиновим двигуном об'ємом 1.6 літра. Їжджу на ній 3 з гаком місяці щодня. Проїжджав без підготовки (як водійських у себе так і у машини) 2000 км за раз - проблем не виникло. Косяков по машині виявлено не багато, їх перерахую нижче. Однак, косяки ці в основному тільки на мою конкретно машину поширюються. Можу рекомендувати автомобіль сміливо, в якості першого (як в моєму випадку) він буде ідеальний. І вже точно він в мільйон разів краще будь-якого вітчизняного автомобіля.

Косяки мого автомобіля, який був битий:

- минулі власники моєї машинки за нею не дуже стежили. як наслідок перший серйозний косяк вимагає першочергового виправлення (чим я і займуся найближчим часом) - ІРЖА на передніх крилах. були встановлені підкрилки і бруд, камені і інша нісенітниця внизу крила відбила фарбу. Російська зима внесла свою лепту і ось підсумок. Гнилі немає, наскрізні отвори відсутні, але неприємно.

- як підсумок минулих битв з іншими автомобілями або іншими перешкодами (а може бути і людьми) є вм'ятина, що її виправили, а тупо зафарбували фарбою з балончика. Не смертельно, але теж вимагає втручання.

- прогоріла дірочка в глушнику. Пробували її власними силами по-швидкому закрити - не вийшло. Спробую найближчим часом ще раз сам, якщо не вийде в сервіс. Проблема не критична і вирішується швидко.

- трохи сопливих шланг Гура. Потрібно замінити, просто прийшов його час.

- накрився датчик АБС про що сигналізує індикатор на приладовій панелі. Гальмує проте як поїзд на піску і блокування не допускається, схоже все таки систем працює, але електроніка бачить якусь проблему.

От і все. Машині не 5 років, все косяки природні і від усіх з них можна позбутися.

Датчик парктроника схоже кустарний

Такі ось трохи покоцані колонки встановлені

Клімат власне (в даному випадку грубка працює)

Ну і найважливіше для ледачих небажаний крутити ручку - кнопки стеклопод'емнікооов =)

Прошу вибачення за велику кількість букв, сподіваюся витрачений на читання відкликання час не витрачено вами в порожню. Може кому то фото цікаві були - теж добре.

Спасибі за увагу.
З повагою, Михайло.


Відгук: Автомобіль Audi A4 седан - Приємний автомобіль у багатьох відношеннях.

Відгук рекомендують:3914
переваги:
Ергономіка, двигун, зовнішній вигляд, відмінна підвіска
недоліки:
Шумоізоляція колісних арок, ціна на запчастини

Вітаю всіх читачів і автолюбителів. Хочу поділитися своєю думкою про автомобіль Audi A4, седан 2007 року випуску.

Цей чистокровний німець мені дуже подобається, гарний дизайн кузова. Лакофарбове покриття хороше. Сподобався до однієї подряпини, начебто глибока, але до металу не дійшло.

Інтер'єр салону і передньої консолі функціональне і практичне. Ось тільки не сподобалася червоне підсвічування приладів (на мій погляд, дратівливий колір). Незважаючи на те, що Audi A4 є D-клас, ззаду для пасажирів місця небагато і для високорослих буде не дуже комфортно. Тим більше задня частина спинок передніх сидінь жорстка і битися об цей пластик колінами зовсім неприємно. Сидіння водія мені сподобалося, дуже комфортне і регулюється від електроприводів.

Двигун в Audi A4 потужний, надійний і я б сказав довговічний. Дуже приємний значний звук працюючого мотора. Автомат працює тихо і майже бездоганно.

У Audi A4 мені сподобалася підвіска - залишила самі відмінні враження. Тут вона дійсно комфортна, нерівності дороги ти відчуваєш, але неприємності тобі не доставляє - похвала німецьким інженерам.

Чи не сподобалося управління магнітолою з керма. На кермі встановлені регулюють коліщатка - крутяться легко, і часто просто перегортати більшу кількість пісень. Також не сподобалося, як відкривається дверцята бензобака. Вона відкривається кнопкою на передній двері, таким чином, що потім доводиться підколупує, щоб зачепити пальцями.

В цілому Audi A4 - приємний автомобіль у багатьох відношеннях і є хорошою альтернативою новим бюджетним іномарок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Основні характеристики Audi Q5

 Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі питання, що цікавлять. Те, що Audi входить в число н...