воскресенье, 20 сентября 2020 г.

Типові несправності автомобіля Audi A4

 Типові несправності автомобіля Audi A4
Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі питання, що цікавлять.

Дебют Audi A4 другого покоління відбувся в 2000 році, а рік по тому почалося серійне виробництво автомобіля. Для четвірки використовувалася та ж платформа, що і у Volkswagen B5. Загальна кількість випущених екземплярів Audi A4 B6 по всьому світу склало понад мільйон. Про які типових несправності А4 повинен знати власник, щоб заздалегідь бути готовим до діагностики та ремонту свого авто?
Основні проблеми автомобілів Ауді А4




Пропонувалася A4 з широким діапазоном двигунів, діапазон яких знаходився в межах від 1,6 на 100 к.с., до 3-літрових 220-сильних, якими була обладнана «заряджена» S-версія. Найпопулярнішими двигунами стали два бензинових: дволітровий ALT на 130 к.с. і на 1,8 літра з турбонаддувом (150 к.с. - AVJ, 163 к.с. - BFB, 170 к.с. - AMB (USA) і 190 к.с. - BEX). Також дуже популярний виявився дизельний двигун TDI на 1,9 літра і 100 і 130 к.с.

Двигун А4. Основні несправності



Дволітровий ALT відомий своєю здатністю поглинати велику кількість масла після досягнення пробігу в 100000 кілометрів. Єдине, що радує - це те, що прогресії в споживанні масла не спостерігається. І одного разу вийшовши на певний рівень (зазвичай це два-три літри на кожні 10 тисяч км), апетит мотора так на ньому і залишається.
Дизельний TDI на 1,9 літра відрізняється надійністю і після досягнення пробігу в 200000 км, найімовірніше, потрібно буде звернути увагу на паливні форсунки.

Інші двигуни зустрічаються досить рідко, проте відомо те, що з ними ніяких серйозних проблем в процесі експлуатації теж не виникало.

Проблеми з функціонуванням двигуна досить часто виникають з вини вийшли з ладу котушок запалювання, які схильні відмовляти в самий невідповідний момент. Вартість нової котушки коливається в діапазоні від 1200 до 1700 рублів. І незалежно від наявності помилок, приблизно в 90% випадків, проблеми з запуском пов'язані з відмовою датчика температури антифризу або інший охолоджуючої рідини.

Після досягнення пробігу в 180-200 тис. Км гідравлічним опорам двигуна (подушкам) найчастіше потрібна заміна. Сигналом до цього стане поява вібрації. На етапі в 200000 км, швидше за все, знадобиться заміна датчика положення коленвала, що обійдеться від 1800 до 2500 рублів. Також буде потрібно заміна датчика масової витрати повітря (вартість від 1500 до 3500 рублів). Приблизно до цього ж терміну починає барахлити термостат, змінювати який не так вже й просто. Новий оригінальний термостат буде коштувати від трьох до чотирьох тисяч рублів, а неоригінальний - дві-три тисячі.

Типові несправності Ауді А4




Більшої уваги до себе вимагає наддувний 1,8. Перебої в його роботі можуть виникнути з причини втрати герметичності підсосу повітря в патрубку, який подає повітря від фільтра до компресора турбонагнетателя. Найчастіше патрубок протирається своїм хомутом біля самої турбіни. Одночасно з цим з'являється свист, і мотор не тримає холості оберти. Витримує турбіна як мінімум 200, а то і 250 тисяч км. А якщо умови експлуатації будуть дбайливими, то вона може проходити і все 300000. Обійдеться нова турбіна в 20-25 тисяч рублів, а її ремонт обійдеться в 10-15 тисяч.

Тривалість життя відновленої турбіни може досягти 50-60 тисяч км. Під впливом температури і «віку», що знаходиться за двигуном пластиковий трійник охолоджуючої рідини жолобиться, і антифриз починає затруює.
Вартість нового трійника складе рублів шістсот, однак його заміна буде непростою. На 160-200 тисячах пробігу потребує заміни електромагнітний клапан адсорбера №80. Вартість оригінального складе 4,5-5 тисяч рублів, а ціна аналога коливається від 1 до 2 тисяч.

Після запуску холодного двигуна, «дізеленіе» (тріск) протягом перших 1-3 секунд спровоковано несправністю об'єднаного з натяжителем ланцюга фазорегулятора, а також розтягуванням ланцюга. З'являється ця проблема на пробігах понад 200-240 тисяч кілометрів і типова для двигунів 2,0 і 1,8. Крім цього, на 1,8 своєчасна заміна фазорегулятора необхідна ще й тому, що в іншому випадку на зірці йде в зборі випускного розподільного вала виникає знос зубців. Нова деталь обійдеться в 13-15 тисяч рублів.

«Автомат» Tiptronic в цілому надійний, проте за відміткою в 200-220 тисяч кілометрів, при перемиканні можуть початися поштовхи і пробуксовка. Причиною тому є зношені фрікціони, на відновлення яких потрібно від 40 до 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Типові несправності Ауді А4

Multitronic встановлюється тільки на передньопривідних Audi A4 B6. Ті з них, які старше 2004 року більше проблемні. Варіатору потрібна регулярна заміна масла, в іншому випадку ланцюга і конуси зношуються швидше, підсумком чого стає забиття фільтрів і клапанів насоса коробки продуктами зносу. Результатом цього стають смикання, ривки і поштовхи, як правило, під час старту автомобіля і його зупинки. На усунення цих неполадок потрібно від 70 до 90 тисяч.

При пробігу в 160-200 тисяч км, під час швидкого розгону, через зношування внутрішнього ШРУСа (тріпода) нерідко виникають вібрації. Оригінальний обійдеться близько 10000 руб., А неоригінальні в 4-4,5 тисячі.

На 220-250 тисяч км. вискакує помилка по недостатньої ефективності каталізатора, який необхідно міняти. На оригінал піде близько 50 тисяч, а ось неоригінал обійдеться приблизно в 10-20 тис. Що стосується пламегасителя, то його вартість - близько 3-5 тис.

На А4 В6 встановлювалися (в залежності від комплектації):

    5-ти або 6-ти ступінчаста повністю синхронізована «механіка»;
    5-ти ступінчастий гідротрансформаторний автомат Triptronic з динамічною програмою переключення DSP;
    безступінчатий варіатор Multitronic з динамічною програмою регулювання DPR.

Механічні коробки відрізняються невибагливістю та надійністю. При пробігу понад 160-180 тисяч км, на автомобілях з двигуном 11,8Т потрібно міняти зчеплення. Новий обійдеться в 12-15 тисяч. На роботи по заміні доведеться викласти ще 8-9 тисяч. У разі ж необхідності заміни маховика, потрібно буде додати ще 17-20 тис. Рублів.

Audi A4 (B6) 8E 2000-2004 років випуску



Підвіска зроблена і алюмінієвого сплаву. Власні важелі можуть прослужити 150-200 тисяч км. Після цього вони починають стукати. На новий оригінальний комплект з восьми важелів потрібно буде викласти 20-25 тисяч, а за аналоги - від 7-ми до 15-ти тис. Дешеві аналоги після заміни прослужать 30-50 тисяч км, а оригінальні, як мінімум, 60-80 тис . км.

Гальмівні шланги можуть дожити до 180-200 тисяч км, а за відміткою в 200-220 тисяч км, швидше за все, буде потрібно заміна насоса, що підкачує гальмівної системи. Якщо задні гальмівні колодки міняти самостійно, слід дотримуватися обережності під час утоплення поршня. Найкраще скористатися спеціальним пристосуванням, яке буде одночасно обертати і приживаються поршень. В іншому випадку він може запросто зламатися, а новий супорт коштує чимало. Через несправність «жаби» (вимикача стоп-сигналу) значок ABS загоряється періодично і постійно спалахує ESP. Вартість нового вимикача, правда, невелика - близько 600 рублів.
На А4 з дизельним двигуном викликав нарікання штуцер вакуумного насоса. На новий потрібно 12-14 тисяч, але можна скористатися дешевим ремонтом за допомогою холодного зварювання, яка буде коштувати рублів сто, не більше.

Що до кузова, то він повністю оцинкований і має відмінне лакофарбове покриття. Навіть на самих ранніх примірниках на іржу немає навіть натяку.

Слабким місцем є петля бардачка, яка з часом відвалюється. Вартість нового бардачка становить близько десяти тисяч. Хоча замість покупки нового, можна просто приклеїти відламану петлю хорошим клеєм або закріпити за допомогою саморізів.

На дисплеї бортового комп'ютера, при досягненні пробігу в 200-220 тисяч км, часто «пливуть» пікселі. Придбання нового дисплея буде коштувати 2,5-4 тисячі рублів, але за установку потрібно буде викласти ще півтори-дві тисячі. Згодом, після 200000 кілометрів, через відмову динаміка, замовкне і зумер приладової панелі.

Типові несправності Ауді А4



З огляду на, що кондиціонер безперервної дії (постійного обертання) не виносить не те що відсутність масла і фреону в системі, а й його малої кількості, він потребує постійної мастилі внутрішніх частин. Як тільки буде виявлений витік, експлуатацію машини слід призупинити, оперативно знайти і усунути причину. Відремонтувати компресор не вийде, тому після 160-220 тисяч км. потрібно буде витратити 18-25 тисяч рублів на покупку нового, і ще 7-8 тисяч на роботи по заміні.

На дизельних «четвірках», через надмірну вібрації можливо «самоудаленіе» з'єднує вал зі шківом демпфера. Вартість нового шківа - близько 6-7 тис. Рублів. Коли в холоду, незважаючи на повністю прогрітий двигун, тепле повітря перестане подаватися в салон, потрібно буде промити або замінити радіатор опалення.

Типові несправності Ауді А4

Обрив проводу маси (коричневий) джгута електропроводки, який прокладений в гофре між кришкою багажника і кузовом, призведе до того, що електрозамок багажника перестане спрацьовувати. Разом з цим може «згаснути» підсвічування номерного знака. Якщо з електропроводкою ніяких проблем немає, «винуватцем» є електричний моторчик замка. За новий потрібно віддати трохи - рублів сімсот-вісімсот.
Якщо обірветься дріт маси в гофре знаходиться між кузовом і дверима електропроводки, в салоні буде постійно горіти підсвічування і відмовить електрика задніх дверей. Якщо контакти на блоці комфорту окислятся або відмовить процесор блоку, штатна система охорони, може «не впізнати» ключі від автомобіля.

Audi A4 B6 є одним з останніх автомобілів, які створювалися з розрахунком на те щоб справно працювати десятиліттями. І незважаючи на те, що йому вже десять років, ніяких серйозних проблем з ним практично не виникає. Двигуни працюють дуже добре, а кузов стійкий до впливу солі. Всі системи працюють справно, і тільки «автомат» Multitronic, компресор кондиціонера і підвіска виглядають на загальному хорошому тлі дещо слабше.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Основні характеристики Audi Q5

 Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі питання, що цікавлять. Те, що Audi входить в число н...