Седан Audi A6 п'ятого покоління відрізняють від більш дорогих моделей А7 Sportback і А8 лише нюанси.
Дізельгейт ще не затих, влади європейських країн ополчилися на дизельні двигуни, Porsche не ризикує випустити Cayenne в найбільш продаваною версією - з мотором 3.0 на важкому паливі, а у Audi - тиха гавань благополуччя. З чотирьох агрегатів, з якими А6 виходить у світ, три - з приставкою TDI. Дволітрова «четвірка» видає 204 к.с. (Мова поки йде про специфікації для Європи), двигуни 3.0 V6 - 231 або 286 к.с. Єдиний мотор TFSI (3 літри робочого об'єму і шість циліндрів) видає потужність 340 к.с. Пізніше, ясна річ, з'являться і бензинові «четвірки», найбільш затребувані на нашому ринку.
Плавне перетворення Audi 100 в «шістку» сталося в середині 1990-х років. Перший «справжній» А6 зразка 1997 року вразив сміливим для того часу дизайном і завершив вихід марки на якісно новий рівень. Його наступниця в 2004-му першої приміряла «геральдичний щит» - радіаторну решітку особливої форми. Машина 2010 задала новий напрямок стилю інгольштадтських машин. Ось чому на знайомство з «шісткою» нового покоління я відправився з передчуттям чогось несподіваного.
Дефлектори на Audi A6 управляються по-старому - коліщатками. Приладова панель оформлена цікаво: рівні дефлекторів і мультимедійної системи розділені горизонтальною дерев'яною вставкою. Виходить класна ілюзія кокпіта навколо водія: консоль не тільки повернута до нього, але і винесена трохи вперед. Німці не втомлюються вигадувати «фішки», здатні підвищити рівень комфорту хоча б на частку відсотка. У Audi A6 у всіх п'яти замків ременів безпеки є м'яка контурне підсвічування. Передні пасажири, мабуть, вважатимуть її зайвою, але ззаду шукати в темряві прорізи дійсно стало легше - я перевірив.
Вони що, почали уявлення відразу з версії RS 6? Седан буквально грає м'язами! Але ні, це звичайна «шістка» . Правда, з обвісом S line (я так і не побачив, як виглядає машина з базовими бамперами, - напевно вона «пожиже»). Якщо раніше «розгойдані», що пролунали вшир крила були привілеєм виключно найпотужнішої модифікації RS 6, то тепер це стандартне рішення. Особливо добре виглядає корми. Але вибуху мозку немає: А6 п'ятого покоління слід дор про гой, яку вже торували в минулому році нові А8 і А7 Sportback .
Як і у старших моделей, в салоні «шістки» царюють сенсорні панелі. Реальні клавіші залишилися на дверях і кермі, ще кілька - перед джойстиком коробки передач. У машин в початкових комплектаціях прилади залишаться класичними, з реальними циферблатами (такий же підхід реалізований в Мерседесі E-класу). Як вони виглядають, швидше за все, можна буде побачити тільки в дилерському шоу-румі. На автошоу, презентації та журналістські тест-драйви автомобілі в бідних виконання не привозять. Але, думаю, при гострому бажанні отримати машину в числі перших можна орієнтуватися на інструментарій Audi A4.
Цікаво, що ручних коробок більше не буде в принципі. Мабуть, навіть дбайливі бюргери вважають за краще переплатити, щоб не грати педаллю зчеплення. Молодшому дизелю і бензиновому агрегату відрядили робот S tronic і повний привід quattro ultra, знайомий по Audi A4 і Q5. «Шістки» на солярці працюють в зв'язці з 8-ступінчастим автоматом Tiptronic і класичним quattro. Монопривідний варіант поки передбачений тільки для машин з двигуном 2.0 TDI.
На задньому сидінні просторо. Людина ростом під 190 см всядеться за настільки ж високим водієм зі значним запасом в колінах. І навіть «проковтнувши жердина», я, сидячи, не зміг дістати головою до стелі. У «базі» передбачено лише необхідний мінімум - освітлення, електросклопідйомники, підлокітник з підстаканниками. За доплату з'явиться свій двозонний клімат-контроль, обігрів і вентиляція сидінь, шторки, окрема мультимедійна система.
У правом кільці емблеми - «око» системи нічного бачення, по центру під логотипом - об'єктив відеокамери переднього огляду. Правий чорний прямокутник приховує радар, лівий - лідар. Бруд і сніг засліплюють лідар, тому його забезпечили омивачем, який активується одночасно з форсунками вітрового скла (розташовані вони, до речі, прямо на щітках) і камери заднього виду. Руки сверблять перевірити ці системи в російських умовах! Цікаво, що чорних вставок на решітці радіатора буде дві, навіть якщо автомобіль не має повного набору систем безпеки, - для симетрії.
На носі А6 встановлена ??камера комплексу кругового огляду, радар, лідар, сканер системи нічного бачення. І це не рахуючи дешевих на їх фоні датчиків парктроника і омивача. Плюс дорогі світлодіодні фари вже в базовій комплектації. Ця машина повинна їздити тільки під захистом каско!
Найпростіше сучасні Audi дізнатися з світлотехніки. Ззаду у «сімки» вертикальні «плавнички» розташовуються вище горизонтальної світловий лінії, у «шістки» - нижче. Візуально ліхтарі А6 з'єднані тільки хромованою накладкою. Єдиного, як на «вісімці», світлового контура немає.
Німецькі інженери пояснили: перехід на зеркалa з кріпленням до дверної панелі не тільки данина моді. У порівнянні з машиною без дзеркал при такому їх розташуванні рівень шуму збільшується на 8%, тоді як з встановленими на трикутник стеклa (так робили раніше) - аж на 12%. Нижня частина корпусу зeркала зі зворотним нахилом відсікає потік бруду і шуму від скла, ведучи його вниз.
Стандартні колеса - 17-дюймові. За доплату їх діаметр можна збільшити до 21 дюйма (на фото). В арсеналі Audi A6 - підвіска чотирьох типів: стандартна; занижена на 20 мм спортивна; така ж, але з адаптивними амортизаторами і, нарешті, пневматична. Б'юся об заклад, що остання отримає ті ж «фішки», що і підвіска флагманського А8 (ЗР, № 12 2017), - наприклад, навчиться заздалегідь піднімати кузов перед великими нерівностями, захищаючи пасажирів від струсу.
Відгук: Автомобіль Audi A6 седан - "Упакована" машина, гарний дизайн, зручна і комфортна!
Відгук рекомендують:51
переваги:
Комфортна, простора, маленький витрата бензину, недорога в обслуговуванні, красива :)
недоліки:
Велика витрата масла, низька (якщо зовсім чіплятися)
Ауді А6 у нас 2012 року. Хороша комплектація, майже повна. Пишу не як експерт, зрозуміло, а як активний користувач автомобілем. Жіноча думка, прошу вибачити, що не так напишу :)))
Машина добротна, простора, на ній зручно подорожувати, багажник великий для такого седана. До слова, автомобіль не маленький, до габаритів потрібно звикати, я до сих пір не звикла. Вона все-таки 5 м в довжину!
В обслуговуванні вона в принципі недорого обходиться, чоловік замовляє запчастини в інтернет-магазині, сильного збитку для гаманця немає.
Якщо сильно чіплятися, то можна відзначити той факт, що вона "їсть" багато масла. Але такі аудюшкі :) У друзів Ауді А4, масла їсть ще більше, ніж наша.
Витрата бензину у неї невеликий, що дуже і дуже приємно.
На трасі виходить близько 7 л / 100 км, а в місті 8-9 л / 100 км.
Наш рекорд - 6,4 л / 100 км.
Автомобіль Audi A6 седан фото
У машині багато електроніки, у всьому потрібно розбиратися. Ми при покупці читали інструкцію, вивчали всі функції :)
З крутих фішок, які нам подобаються - це:
1) Доводчик дверей;
2) Лід-фари (автоматично перемикаються на трасі з далекого на ближній і навпаки);
3) Коли включена "Задня", дзеркала змінюють свій напрямок (як би вниз), щоб було зручніше стежити за колесами при русі;
4) Можна перевіряти рівень масла і інші показники в автомобілі;
5) В цій комплектації красива еко-шкіра, салон виглядає дорого;
6) Якщо зайняті руки, багажник можна відкрити легким рухом ноги :))) Ногою потрібно поводити з боку в бік під заднім бампером, там встановлено датчик. Працює ця функція не завжди, у нас принаймні. Датчик не дуже чутливо налаштований і якщо ви вирішите перевірити цю функцію після дощу, коли він може бути захований за шаром бруду, можливо, у вас теж не вийде відкрити його з ноги :)))
7) Усередині натуральне лаковане дерево;
8) Є датчик дощу (автоматично включаються двірники і працюють з певною періодичністю, все налаштовується);
9) Є бесьключевой доступ;
10) Є підігрів керма :)
11) Є пам'ять сидінь;
12) Допомога в пробках (не треба тиснути гальмо кожен раз).
Єдине, що ще б хотів мати чоловік в цій машині-це люк.
Подробнее на Отзовик:
Відгук: Автомобіль Audi A6 седан - Ауді-відмінне авто
Відгук рекомендують:30
переваги:
якісний і красивий автомобіль
недоліки:
не дешевий в обслуговуванні
Ауді сама по собі чудова машина, просто тому що вона німецького виробництва, а як відомо в Німеччині майже всі автомобілі мають хорошу якість.
Почнемо із зовнішнього вигляду. Особисто мені дуже подобається саме A6 за її так сказати "дутий" кузов. Машина дуже презентабельна і на неї важко не звернути увагу. Акуратна. Звичайно раніше робили дуже гарні авто. Дуже комфортний салон. Прокотившись в такій машині навіть виходити не хочеться, особливо якщо ти тільки пересів з ВАЗа на Ауді, так і охота кататися годинами (ось на стільки вона зручна). Шумоізоляція майже ідеальна-коли їдеш або стоїш в машині майже не чути, що відбувається на вулиці. В салоні нічого не скрипить і не шумить, хоча і рік пристойний. Хороший клімат контроль.
Коли їдеш в цій машині швидкості навіть не відчуваєш. Дуже "м'яка" в водінні. Надійна і безпечна.
Мінус звичайно тільки один-це великі витрати на ремонт автомобіля. Добре що тільки ця чудова машина ламається дуже рідко. На жаль у всього існує властивість ламатися і Ауді не виняток. Одна "коробка" може обійтися в 60 тисяч рублів. Деталі на неї дорогі. А ще машина низька, тому потрібно буде акуратніше їздити по нашим поганим дорогам.
Я раджу цю машину всім, звичайно якщо у вас є кошти її утримувати. Думаю взявши А6-ю ви не пошкодуєте! Прекрасний автомобіль!
Відгук: Автомобіль Audi A6 седан - Ауді-відмінне авто
Відгук рекомендують:30
переваги:
якісний і красивий автомобіль
недоліки:
не дешевий в обслуговуванні
Ауді сама по собі чудова машина, просто тому що вона німецького виробництва, а як відомо в Німеччині майже всі автомобілі мають хорошу якість.
Почнемо із зовнішнього вигляду. Особисто мені дуже подобається саме A6 за її так сказати "дутий" кузов. Машина дуже презентабельна і на неї важко не звернути увагу. Акуратна. Звичайно раніше робили дуже гарні авто. Дуже комфортний салон. Прокотившись в такій машині навіть виходити не хочеться, особливо якщо ти тільки пересів з ВАЗа на Ауді, так і охота кататися годинами (ось на стільки вона зручна). Шумоізоляція майже ідеальна-коли їдеш або стоїш в машині майже не чути, що відбувається на вулиці. В салоні нічого не скрипить і не шумить, хоча і рік пристойний. Хороший клімат контроль.
Коли їдеш в цій машині швидкості навіть не відчуваєш. Дуже "м'яка" в водінні. Надійна і безпечна.
Мінус звичайно тільки один-це великі витрати на ремонт автомобіля. Добре що тільки ця чудова машина ламається дуже рідко. На жаль у всього існує властивість ламатися і Ауді не виняток. Одна "коробка" може обійтися в 60 тисяч рублів. Деталі на неї дорогі. А ще машина низька, тому потрібно буде акуратніше їздити по нашим поганим дорогам.
Я раджу цю машину всім, звичайно якщо у вас є кошти її утримувати. Думаю взявши А6-ю ви не пошкодуєте! Прекрасний автомобіль!
Відгук: Автомобіль Audi A6 седан - Дуже хороший автомобіль
Відгук рекомендують:00
переваги:
Кроссівий надійний комфортний
недоліки:
великий рассход
Все здраствуйте- мій відгук буде про автомобілі Audi A6 - седан, відмінна машина, хороша динаміка. Машину придбав в 2008 році з 150000 км пробігом, вибирав виключно з МКПП, т.
к. автомати на А6 вже дуже примхливі. Вважаю А6 справжнім Німцем з великої літери, і в плані надійності, і в плані витрат. Звичайно не обійшлося і без поломок і заміни деяких деталей після покупки довелося міняти бензонасос, тупив двигун у ауді проблеми з електронікою, а її в ній чимало, виявилася проблема з блоком управління клімат-контролем, ремонт її виявився дорогим, в іншому часі міняв тільки витратні матеріали . В цілому хороша динамічна машина. Якщо любите поганяти і не дивитися на рассход. Відмінний дизайн, потужний двигун, простір в салоні, якісні матеріали в обробці. на автомобілі Audi A6 - седан передня підвіска надзвичайно надійна - за нормальними дорогами запросто виходжує 100 і більше тисяч. У загальним дуже красивий і надійний автомобіль.
Комментариев нет:
Отправить комментарий